Google Ads to narzędzie marketingowe opracowane, aby pomóc w wyświetlaniu reklam w celu promowania produktów lub usług online.
Google przetwarza setki milionów wyszukiwań dziennie, dlatego warto tworzyć proste, skuteczne reklamy i wyświetlać je osobom, które posługują się wyszukiwarką. Płatne reklamy w wyszukiwarkach to bardzo atrakcyjny model dla wielu firm zarówno handlowych, jak również usługowych. Google Ads oferuje dużą mierzalność i rozbudowane statystyki, dzięki czemu będziemy mogli bardzo dobrze dostosować je i zoptymalizować wydatki. Prawidłowo zarządzane i skonfigurowane kampanie Ads może pomóc w zwiększeniu ruchu na naszych stronach. Bardzo istotną kwestią będzie oczywiście wybranie słów kluczowych, nasza reklama będzie wyświetlała się na konkretne zapytania. Może,my określić na jakie słowa kluczowe nasza strona będzie zawsze się pojawiał, można także określić słowa podobne, z pewnością dobrym pomysłem będzie także określenie słów zakazanych. Dzięki temu będziemy mogli zoptymalizować wydatki na reklamą. Czasem słowa kluczowe, które pozornie odpowiadają naszej branży nie będą odpowiednie.
Dzięki temu możemy sprawdzić przykładowo popularność towarów w naszym sklepie.
Wielu specjalistów uważa że reklama Goole Ads, to ciągły test i korygowanie ustawień. Możesz precyzyjnie śledzić skuteczność każdego wyszukiwanego wyrażenia od najczęściej wyszukiwanych do najbardziej konwertujących i najbardziej dochodowych. Dzięki tej wiedzy możesz szybko rozpocząć kampanię, a także uzyskać wysoką pozycję witryny w boxie reklamowym. Trzeba pamiętać że w przypadku popularniejszych słów kluczowych reklama może być dość kosztowna. Wieże się to z dużym zainteresowaniem wielu innych firm. W związku z tym trzeba poświęcić na kampanię nieco większy budżet. Jednak tego rodzaju promocja jest dość skomplikowana jeeli chcemy utworzyć nasza pierwsza kampanię. Warto dowiedzieć się Google ADS co to jest, warto przejść jakiś kurs, lub też zakupić dobry poradnik.