Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie popularności i poinformowanie ludzi o Tobie i świadomości Twojej obecności w Internecie jest marketing za pośrednictwem poczty e-mail.
Chcesz mieć możliwość informowania ludzi o aktualizacjach swojej witryny i informowania ich o nowościach w tym, co robisz, więc przejrzyj ten artykuł i zobacz, jak możesz to zrobić.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Kontynuuj poznawanie technik marketingu e-mailowego, korzystając ze wszystkich dostępnych zasobów. Spróbuj poszukać książek w bibliotekach lub informacji w Internecie. Istnieje wiele zajęć, na które możesz się zapisać.Zawsze uzyskaj zgodę, zanim skontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Większość ludzi jest skłonna ignorować lub usuwać wiadomości od nieznanych nadawców, a twoje wysiłki zostaną zmarnowane. Może to nawet naruszyć zasady Twojego dostawcy usług internetowych.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile. Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach.
Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Twoje e-maile powinny być czytelne bez obrazów.
Wielu dostawców poczty e-mail domyślnie wyłącza obrazy i jeśli użytkownik nie zmieni swoich ustawień, nie będą mogli zobaczyć żadnych dołączonych obrazów. Z tego powodu po wszystkich obrazach, które umieszczasz w wysyłanych e-mailach, powinien znajdować się obszerny tekst.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Chociaż istnieje wiele strategii znajdowania docelowych klientów, najlepszą opcją jest umożliwienie im rejestracji za pośrednictwem Twojej witryny, rozwijając kampanię wraz ze wzrostem Twojej firmy i sprzedaży. Możesz nawet kupić listy e-mailowe, ale zawsze pamiętaj, że klienci w Twojej witrynie muszą być klientami docelowymi.Napisz treść swojej kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez ludzi, nie musisz się martwić, że filtry antyspamowe ożywią Twoje wiadomości. Nie używaj swojego słownictwa uroczego ani nadmiernie kreatywnego, próbując uniknąć filtrowania spamu.Teraz, gdy masz lepszy pomysł na to, o czym powinieneś myśleć, jeśli chodzi o e-mail marketing, powinieneś teraz rozpocząć burzę mózgów, jak chcesz zacząć. Skorzystaj z wiedzy z tego artykułu, a także z zasobów zewnętrznych, aby skutecznie promować siebie, aby osiągnąć poziom sukcesu, który masz nadzieję osiągnąć.