Apilo (daw. ErpBox) to nowoczesny system do zarządzania sprzedażą internetową. Jego użytkowanie pozwoli Ci między innymi na zaoszczędzenie nawet 3 minut na obsłudze jednego Klienta. Oznacza to, że w przypadku 20 Klientów dziennie, możesz zyskać godzinę.
Analogicznie przy 40 Klientach zyskasz 2 godziny, a przy 60 aż 3 godziny. I tak dalej, i tak dalej. Przyznasz, że jest to kusząca perspektywa. Biorąc pod uwagę to, że konsumenci przyzwyczajani są do coraz wyższych standardów, jeśli chodzi o szybkość realizacji zamówień, jest to wyjątkowo ważny aspekt. Taka oszczędność czasu pozwoli Ci na realizację większej ilości zamówień w ciągu dnia. Apilo (daw. ErpBox) to jednak coś więcej. To przede wszystkim sposób na sprawniejsze zarządzanie sprzedażą internetową oraz możliwość obniżenia kosztów obsługi. Ponadto Apilo (daw. ErpBox) oferuje doradztwo, szkolenia i pomoc techniczną. Sprzyja też podniesieniu poziomu bezpieczeństwa danych znajdujących się w Twoim sklepie.
Zarządzanie sprzedażą internetową – gwarancja uzyskania zadowolonych Klientów
Apilo (daw. ErpBox) jest kompleksowym rozwiązaniem, które przede wszystkim nastawione jest na rozwój Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki temu, że posiada niemal wszystkie narzędzia niezbędne do sprawnego i wydajnego zarządzania sprzedażą internetową możesz cieszyć się optymalizacją pracy w swojej firmie. Co sprawia, że platforma ta cieszy się wśród przedsiębiorców taką popularnością? Przede wszystkim jej modułowy charakter. Oznacza to bowiem, że jej możliwości są wciąż rozbudowywane. A wszystko dlatego, że oczekiwania Klientów ciągle rosną. Dostosowywanie się do nich wbrew pozorom nie jest takie łatwe. Dlatego bez pomocy może być Ci ciężko. Prawda jest taka, że im szybciej to zrobisz, tym lepiej. Wykorzystanie Apilo (daw. ErpBox) jest w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem.
Poznaj możliwości platformy Apilo (daw. ErpBox) – zarządzanie sprzedażą internetową
Ta innowacyjna platforma ma szereg funkcjonalności, które w znacznym stopniu ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą internetową. Możesz do nich zaliczyć m.in.:
- zautomatyzowanie zadań;
- szybką aktualizację danych;
- elastyczność i bezproblemowe przekazywanie informacji między wieloma kanałami sprzedaży;
- nowoczesny Manager aukcji Allegro;
- integracja z eBay, Amazon i Allegro;
- integracja ze sklepami internetowymi;
- integracja z firmami kurierskimi;
- integracja z Enova i Subiektem;
- korzystanie z operacji zbiorczych dostępnych na listach;
- szybkiego oraz przede wszystkim bezpiecznego działania;
- zarządzanie bazą Klientów – CMR;
- integracja z hurtowniami w ramach działalności dropshipping;
- korzystanie z dowolnego urządzenia.
Zajrzyj na stronę systemu – po więcej informacji.